Δανεισμός με …ρίσκο

Μια εταιρία που έχει έδρα το Λονδίνο «χρηματοδοτεί» παίρνοντας φυσικά κάποιο ρίσκο τους λάτρεις των ακριβών εκδόσεων σπορ και πολυτελών αυτοκινήτων. Η εταιρία που ιδρύθηκε το 2015 είναι η JBR CAPITAL και σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής έχει «δανείσει» 700 εκατομμύρια λίρες. Από την 1η Μαρτίου μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου οι πελάτες της με τις ακριβές προτιμήσεις έχουν δανειστεί 100 εκατομμύρια λίρες. Με αυτά τα χρήματα πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους για ένα  πολυτελές αυτοκίνητο. Οι πέντε μάρκες που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η Porsche(911), η Land Rover/Range Rover, η Lamborghini (Huracan), η Audi(R8)  και η Mercedes(G Class AMG).

Η  η JBR CAPITAL επιλέγει πελάτες οι οποίοι είναι έμπιστοι και πληρούν κάποια κριτήρια όσον αφορά την οικονομική τους κατάσταση μειώνοντας το ρίσκο της απάτης. Η συγκεκριμένη εταιρία ξεκίνησε με  χρηματοδοτήσεις κατά μέσο όρο 25.000 τον μήνα και σήμερα η μέση χρηματοδότηση έχει φθάσει τα 81.000 τον μήνα με μέσο όρο αποπληρωμής 42 μήνες. Οι περισσότερες χρηματοδοτήσεις έχουν γίνει στην Νοτιοανατολική Αγγλία.

Δημόσια εγγραφή ετοιμάζεται να κάνει η Volvo. Σύμφωνα με την  τελευταία αποτίμηση της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να φτάσει τα 20 με 30 δις δολάρια. Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, η οποία ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely, θα εισέλθει στο χρηματιστήριο μέχρι το τέλος του έτους. Σύμφωνα με την CapitalPanda, αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες αρχικές δημόσιες προσφορές (IPOs) της Ευρώπης για φέτος.

Η ακριβής ημερομηνία δημόσιας εγγραφής της Volvo δεν είναι ακόμα γνωστή, ούτε η χρηματιστηριακή αξία που πρόκειται να φτάσει η εταιρεία. Τρεις ανεξάρτητες πηγές επιβεβαίωσαν στο Reuters ότι η έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της Volvo στην ελεύθερη αγορά θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εντός λίγων εβδομάδων

«Αναζητούμε μια ευκαιρία για να φτάσουμε στην IPO πριν το τέλος του έτους», δήλωσε ο Hakan Samuelsson στο Reuters στα τέλη Ιουνίου.

Ένα άλλο ερώτημα είναι η αποτίμηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely. Η πιο κοινή εκτίμηση της χρηματιστηριακής αξίας της είναι περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μερικοί προβλέπουν ότι η Volvo μπορεί να φτάσει ακόμη και 10 δισεκατομμύρια δολάρια υψηλότερης αποτίμησης .

Για τη Volvo, η είσοδος στο χρηματιστήριο μπορεί να είναι μια καλή κίνηση ανάλογα με τις προσδοκίες ενός τέτοιου βήματος. Ο κύριος σκοπός μπορεί να είναι είτε η άντληση πρόσθετου κεφαλαίου, είτε η απόκτηση κύρους, ώστε να βρεθεί δίπλα σε άλλους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Tesla.

Δανεισμός με …ρίσκο gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: