Bottas στο α σκέλος και Verstappen στο β σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μεξικό

Έχουμε συνηθίσει στα ελεύθερα δοκιμαστικά να κάνει τον καλύτερο χρόνο ο Valtteri Bottas. Στον πρώτο γύρο το έκανε. Αλλά μερικές ώρες αργότερα ο οδηγός της Mercedes δεν άντεξε στην πίεση του Ολλανδού. Το μονοθέσιο της Red Bull κινήθηκε πιο γρήγορα.

Η πίστα (Autodromo Hermanos Rodríguez)  βρίσκεται σε υψόμετρο 2.285 μ . Ο αέρας είναι κατά 25% πιο αραιός. Αυτό ευνοεί την ομάδα της Red Bull πρώτον γιατί διαθέτει ελαφρώς μικρότερο turbo, άρα «αναπνέει» πιο εύκολα και δεύτερον η αεροδυναμική της είναι καλύτερη από αυτήν της Mercedes.

Το turbo των Αυστριακών εάν είναι μικρότερο έχει τη δυνατότητα να ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές από το turbo που χρησιμοποιεί η γερμανική ομάδα. Όταν η πυκνότητα του αέρα είναι χαμηλή τότε το turbo για να βάζει περισσότερο αέρα στον κύλινδρο περιστρέφεται όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Το μεγάλο υψόμετρο στην πίστα (Autodromo Hermanos Rodríguez)  βρίσκεται σε υψόμετρο 2.285 μ . Ο αέρας είναι κατά 25% πιο αραιός.

Αν και στα δοκιμαστικά η Red Bull δεν άνοιξε τα χαρτιά της ωστόσο μια γεύση πήραμε.

Ο Ολλανδός με 287.5 βαθμούς θέλει νίκη για να ξεκινήσει πρώτος. Γι αυτό θα επιχειρήσει να πάρει την pole position. Η διαφορά του από τον Hamilton είναι μόλις 12 βαθμούς. Αν κερδίσει την Pole position τότε τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα γι αυτόν.

Το ίδιο θέλει και ο Βρετανός που έχει 275.5 βαθμούς. Γιατί αν ξεκινήσει πρώτος θα ελπίζει στη νίκη και στους πολύτιμους βαθμούς.

Για το Μεξικάνικο Grand Prix επελέγησαν οι μεσαίες γόμες της γκάμας: C2 ως P Zero λευκή/σκληρή, C3 ως P Zero κίτρινη/μέση και C4 ως P Zero κόκκινη μαλακή. Είναι η ίδια επιλογή με του 2019, όταν ο αγώνας είχε γίνει αντίστοιχα λίγες μέρες νωρίτερα. Είναι ένα επίπεδο πιο σκληρή επιλογή απ’ αυτή του 2018 (τότε είχαμε παρατηρήσει πως η πολύ μαλακή γόμα C5 ήταν πολύ επιθετική επιλογή για το Μεξικό).

Το πρώτο μέρος έχει τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης τερματισμού και μια γρήγορη αλληλουχία καμπών. Υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις από τα φρένα ενώ και η πρόσφυση παίζει κομβικό ρόλο.  Η προσαρμοστικότητα των ελαστικών P Zero που βρίσκονται στη μέση της γκάμας, τα καθιστά απολύτως ταιριαστά για τις εξειδικευμένες  απαιτήσεις της πίστας της πόλης του Μεξικό.

Οι  οδηγοί θα καλύψουν συνολικά 305.354 χλμ. που αντιστοιχούν σε 71 γύρους. Το ρεκόρ γύρου το κατέχει από το 2018 ο Bottas με χρόνο 1:18.741.

Στα δεύτερα ανεπίσημα δοκιμαστικά, πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων αντιμετώπισε ο Russell ο οποίος δεν ολοκλήρωσε την προσπάθεια και μπήκε στα πίτς με κολλημένη την 5η ταχύτητα.

Παρολίγο  να γίνει το λάθος με τον Latifi στη στροφή 16. Είναι η ίδια στροφή που στα πρώτα δοκιμαστικά βγήκε και ο Perez  αλλά και ο Leclerc. Και οι δύο αχρήστευσαν τις πίσω αεροτομές.

Σήμερα στις 10 το βράδυ (ώρα Ελλάδος) θα γίνουν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά από όπου θα βγει και ο polman.

 

 

 

Bottas στο α σκέλος και Verstappen στο β σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μεξικό gr.

now24.gr-auto

Tags: , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: