Black Friday: Ξεκίνησαν οι προσφορές – Τι πρέπει να προσέξετε για να μην πέσετε στις παγίδες

Το κυνήγι των προσφορών έχει αρχίσει

Η «Black Friday 2020» θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου, εν μέσω εθνικού lockdown λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, ωστόσο οι προσφορές των καταστημάτων έχουν ήδη ξεκινήσει.

Κατά τη διάρκεια των αγορών τους, οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί για να αποφύγουν τις παγίδες.

H Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει δώσει αναλυτικές οδηγίες προς τους καταναλωτές για το τι πρέπει να προσέξουν προτού προχωρήσουν στις αγορές τους.

1.Την ταυτότητα του προμηθευτή. Πρέπει να αναγράφεται η πλήρης εταιρική επωνυμία, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμός ΓΕΜΗ.

2.Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.

3.Η συνολική τιμή, στην οποία συμπεριλαμβάνονται φόροι, επιβαρύνσεις, έξοδα αποστολής, τυχόν έξοδα επιστροφής και άλλα.

4.Η τιμή, να καλείστε να πληρώνετε αυτή που αναγράφεται στην ιστοσελίδα.

5.Προϊόντα που πωλούνται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή. Πρέπει, μάλιστα, να αποφεύγονται οι προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστότοπους.

Ακόμα, πρέπει να δίνουν προσοχή:

Σε διαθεσιμότητα, τρόπο πληρωμής και αποστολή του προϊόντος. Οι συναλλαγές μέσω πιστωτικής και χρεωστικής δίνουν περισσότερες δικλείδες ασφαλείας για τον καταναλωτή σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν παραδώσει το προϊόν, έναντι της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

-Στο δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος σε μία περίοδο 14 ημέρων από την ημέρα της παραλαβής. Προσοχή απαιτείται στην πολιτική επιστροφής των προϊόντων.

-Στις πληροφορίες ασφαλείας του εκάστοτε ιστότοπου. Σημαντική είναι η εμφάνιση εικονιδίου ασφάλειας – πρόκειται για μία κλειδαριά πάνω αριστερά στον browser και το να ξεκινά η ηλεκτρονική διεύθυνση με το «https://».

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους αγοραστές, επίσης, να:

Μην παρέχουν προσωπικά δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια.

-Αγνοήσουν τις προσφορές που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία τους.

-Προτιμούν συναλλαγές με ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία γνωρίζουν.

-Διερευνούν άγνωστα ηλεκτρονικά καταστήματα από τα οποία επιθυμούν να προμηθευτούν κάποιο προϊόν.

-Κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.

Όποιος επιθυμεί να προχωρήσει σε καταγγελία, μπορεί να απευθυνθεί στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή ή να υποβάλει καταγγελία μέσω της σχετικής φόρμας στο www.mindev.gov.gr ή μέσω ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση 1520@efpolis.gr.

Διαβάστε ακόμα: Κ. Μητσοτάκης για Έκθεση Πισσαρίδη: Δεν “μασάει” τα λόγια της για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας

ellada

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: