Αυλαία σήμερα το μεσημέρι στο Ναύπλιο για το Ιστορικό Ακρόπολις

Τρίτο και τελευταίο μέρος σήμερα του Ιστορικού Ακρόπολις. Και σήμερα  ο  αγώνας για την κατηγορία Sporting, ολοκληρώνεται με το μικρότερο σκέλος του αγώνα, που περιλαμβάνει 4 ασφάλτινες Ε.Δ. συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων. Ο τερματισμός θα γίνει στις 14:17 στο Ναύπλιο.

Χθες στο δεύτερο σκέλος για την Κατηγορία Sporting, προβάδισμα πήρε ο «Pedro» με συνοδηγό τον Emanuele Baldaccini (Lancia Delta Integrale 16V, 1990).

Η χθεσινή ημέρα ήταν εξαντλητική αφού τα πληρώματα ξεκίνησαν στις 08.00 και στο τελευταίο σέρβις επέστρεψαν στις  00:23. Έκαναν πέντε  επαναλαμβανόμενες ασφάλτινες Ε.Δ. (Λίμνες, Άγιος Ιωάννης, Αγιονόρι, Καρνεζέικα, Δρυόπη) συνολικού μήκους 139,98 χιλιομέτρων. Το δεύτερο πέρασμα από τις Ε.Δ. Καρνεζέικα και Δρυόπη έγινε υπό το φως των προβολέων, προσφέροντας  εικόνες από τους παλιούς καλούς αγώνες.

Πίσω από τους Ιταλούς βρίσκονται οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000, 1973) .

Στην τρίτη θέση παραμένουν οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86, 1984).

Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της χθεσινής  ημέρας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Πάλμου-Φωτεινής Ψαρράκου (Peugeot 205 GTI, 1984) και των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Κώστα Σούκουλη (Lancia Delta HF 4WD,1990) που εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 10 με πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Εκτός αγώνα είναι ακόμη  οι Δημήτρης Χρήστου-Δημήτρης Γράψας (Toyota Celica TA 23, 1975) από έξοδο,  οι Βασίλης Πόλιτο-Άσια Τσιφάκη (Datsun 1800 SSS H510, 1972) από ημιαξόνιο, οι Holger Stracke-Maik Bottger (Watburg 312, 1966) με πρόβλημα στον κινητήρα και οι Μιχάλης Νομικός-Γιώργος Κουρής (Toyota Starlet, 1983), λόγω καμένης φλάντζας κεφαλής.

 

Στην κατηγορία των ιστορικών το πλήρωμα με τους Γιώργο Μουρτζούκο και Νίκο Καραδημήτρη (BMW 2002ti, 1975) έκαναν πολύ καλούς  χρόνους  και βρίσκονταν μπροστά. Στην  τελευταία τελευταία διαδρομή της ημέρας είχαν μια έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν.Μετά την εγκατάλειψη των Μουρτζούκου-Καραδημήτρη, στην κορυφή της κατάταξης του ελληνικού αγώνα, ανέβηκαν οι  Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000), που βελτίωναν διαρκώς τους χρόνους τους και ολοκλήρωσαν μία ημέρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911) που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους. Την τριάδα για το ελληνικό πρωτάθλημα, συμπληρώνουν οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86), παρά το γεγονός ότι είχαν κλατάρισμα στην Ε.Δ. 8. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης-Νίκος Μαργέτης (Sunbeam Talbot Lotus). Στην 5η θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Γιώργος Χωριανόπουλος-Τάκης Φωτεινόπουλος (Audi 80 GT). Στην 6 η θέση ήταν οι Γιάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα (Toyota Starlet).

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών (Ευρ. Πρωτάθλημα)

1    “PEDRO” – BALDACCINI Emanuele    LANCIA Delta Integrale 16V    1990

«Στις δύο πρώτες ειδικές του απογεύματος, είχαμε πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης, αλλά το φτιάξαμε και ύστερα από αυτό όλα πήγαν καλά. Ο αγώνας τη νύχτα ήταν φανταστικός. Γενικά, ήταν μία καλή ημέρα».

2    PARADISSIS Panagiotis – PIMENIDIS Konstantinos    FORD Escort RS 2000    1973

«Οι νυχτερινές ειδικές ήταν μια εξαιρετική εμπειρία.Σιγά σιγά ανεβάζουμε το ρυθμό μας και στην άσφαλτο και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό. Ελπίζουμε όλα να πάνε το ίδιο καλά και αύριο».

4    PETRIDIS Spyros – PALLAS Apostolis    TOYOTA Corolla AE86    1984

«Ό,τι κι αν συνέβη σήμερα από τη στιγμή που είμαστε εδώ, όλα ήταν ωραία. Στις νυχτερινές Ε.Δ. ήμασταν πιο αργοί. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Για αύριο βλέπουμε».

3    REITSPERGER Georg – CHARITOS Vassilis   VW Golf GTI 16V    1990

«Σήμερα, ήταν πολύ καλύτερα σε σχέση με χθες. Τα βασικά μας προβλήματα λύθηκαν και το αυτοκίνητο πηγαίνει καλά. Δυστυχώς, δεν υπάρχει καμία ελπίδα να πιάσουμε τα αυτοκίνητα μπροστά μας, ενώ υπάρχει μεγάλη διαφορά με τα αυτοκίνητα πίσω μας. Επομένως, ο στόχος μας για αύριο είναι να φτάσουμε στον τερματισμό».

5    CHORIANOPOULOS Georgios – FOTINOPOULOS Takis    AUDI 80GT    1975

«Όπως έχουμε ξαναπεί, αυτός είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και νυχτερινές ειδικές που του δίνουν επιπλέον αίγλη. Μάλιστα, διαπιστώσαμε πως μπορούμε ακόμα να οδηγήσουμε γρήγορα σε νυχτερινές ειδικές κι αυτό μας χαροποίησε ιδιαίτερα».

9   KARYDAS Thanos – PASCHALIDOU Theodora   PEUGEOT 504   1972

«Σήμερα περάσαμε πολύ καλά. Γενικά όλα πήγαν καλά, δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Οι ειδικές μας άρεσαν τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, και μας άρεσε που ύστερα από χρόνια έγιναν νυχτερινές ειδικές».

8    CHRISTOU Dimitrios – GRAPSAS Dimitrios   TOYOTA Celica TA23    1975

Εγκατέλειψαν από έξοδο στην Ε.Δ.15.

 

104    MOUSTAKAS Spyridon – MOUSTAKAS Nikolaos    ALFA ROMEO Alfasud    1978

«Έχουμε ανέβει στην κορυφή κι αυτό μας προσθέτει ένα επιπλέον άγχος. Πάντως, σήμερα δεν κάναμε λάθη, ήμασταν σταθεροί οπότε όλα καλά».

116    KONTARATOS Themistoklis – IATRIDIS Ioulios    PORSCHE 911 SC    1980

«Όλα πήγαν καλά για εμάς, ήταν μια ωραία ημέρα και είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα».

101    MARCATTILJ Paolo – GIAMMARINO Francesco    PORSCHE 911 2.0 SWB    1967

«Η ημέρα είχε και τα καλά και τα καλά της. Γενικώς, είχαμε καλή επίδοση, αλλά ένα μεγάλο λάθος μας κόστισε σε χρόνο και πέσαμε κάποιες θέσεις. Παρ’ όλ΄ αυτά, έχουμε αρχίσει να κερδίζουμε το χαμένο χρόνο».

103    KATSAOUNIS Ιoannis – MANSOLAS Matthew        VW Golf    1979

«Πολύ ωραίος αγώνας, με σωστά μέτρα και πολλές δυσκολίες. Αν και ήμασταν χθες κάποια στιγμή στην 24η θέση, εντούτοις ανεβήκαμε έως την 2η, αλλά ύστερα πέσαμε στην 4η θέση».

115    VASSILOPOULOS Petros – PSYLOGLOU Stamatis    FORD Capri GT    1973

«Συνεχίζουμε να έχουμε καλές εντυπώσεις. Ευχαριστιόμαστε την οδήγηση στη φύση και τη δράση στα βουνά. Θα μπορούσε να είχε οργανωθεί μια εκδήλωση στην Τρίπολη κατά τη διάρκεια της ανασυγκρότησης. Κατά τ’ άλλα, όλα καλά και είμαστε ευχαριστημένοι».

110    CRUCIFIX Christian – LAMBERT Joseph    ALFA ROMEO Spider   1975

«Η ημέρα δεν ήταν καλή. Πιάσαμε δύο λεωφορεία σε σημεία, όπου δεν υπήρχε αρκετός χώρος, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να προσπεράσουμε για περισσότερα από 500 μέτρα, χάνοντας έτσι 12 βαθμούς. Ήταν αρκετός χρόνος και τώρα οι ελπίδες μας για μια θέση στο βάθρο έχουν χαθεί».

now24.gr-auto

Tags: , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: