Αττική Οδός: Αποκαλυπτικό έγγραφο για το πότε αποφάσισε η εταιρεία να ζητήσει διακοπή της κυκλοφορίας

Αποκαλυπτικό έγγραφο για τις… διαπραγματεύσεις ανάμεσα στην Τροχαία και τη διαχειρίστρια εταιρεία της Αττικής Οδού — Όταν τελικά έγινε το αίτημα, ακόμα και με καθυστέρηση, αφορούσε μόνο στα βαριά οχήματα

Πολλά είναι τα ερωτήματα για το το έφταιξε και χιλάδες οδηγοί και οχήματα έμειναν εγκλωβισμένοι ακόμα και επί 24 ώρες στη χιονισμένη Αττική Οδό. Πολλοί αναγκάστηκαν να παρατήσουν τα αυτοκίνητά τους στη μέση του δρόμου, άλλοι αναγκάστηκαν να… πηδήξουν στις ράγες του Προαστιακού, για να προλάβουν τους διερχόμενους συρμούς, και άλλοι έμειναν μέσα στα Ι.Χ. τους, περιμένοντας κάποιον να τους απεγκλωβίσει.

Η μεγαλύτερη ευθύνη, έτσι τουλάχιστον όπως αποδόθηκε από κυβερνητικά χείλη, ανήκει στη διαχειρίστρια εταιρεία της Αττικής Οδού. Αποκαλυπτική ως προς αυτό, μάλιστα, είναι η επικοινωνία που είχαν η εταιρεία και η Τροχαία την περασμένη Δευτέρα, προτού μάλιστα ο χιονιάς «πνίξει» την Αττική.


Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-chftoeibg6u9-sf)

Σήμερα, ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ έδωσε στη δημοσιότητα έγγραφο-ντοκουμέντο από την Τροχαία, αναφορικά με το πότε τελικά έστειλε αίτημα η διαχειρίστρια εταιρεία να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό.


Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε τη διαχειρίστρια εταιρεία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων -και κυρίως των βαρέων- στις εισόδους αυτής -κάτι ωστόσο που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους ιθύνοντες της διαχειρίστριας εταιρείας.

Η εταιρεία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή, τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα, τα οποία είναι βαρέος τύπου κι έτσι δεν έχουν ταχύτητα κι ευελιξία, δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο και να επιτρέψουν στους οδηγούς να απεγκλωβιστούν.

Η σύμβαση του κράτους με τη διαχειρίστρια εταιρία της Αττικής Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρεία είναι αυτή που αποφασίζει για τη διακοπή της κυκλοφορίας. Δηλαδή το αιτείται από την Τροχαία, πράγμα το οποίο φαίνεται τελικά να έγινε στις 2 το μεσημέρι -με σημαντική, ούτως ειπείν, καθυστέρηση.

Η απόφαση, μάλιστα, ήταν μόνο για τα βαριά οχήματα και όχι για τα Ι.Χ. των πολιτών, που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό…

.

Πηγή: Protothema.gr

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: