Αυτοί είναι οι «Άνθρωποι του Προέδρου» – O πυρήνας των στενών συνεργατών του Κυριάκου (ονόματα)

Με τη συμπλήρωση ενός έτους στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, το επιτελείο του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, αυτό που κινεί τα νήματα του κομματικού μηχανισμού και καταστρώνει την πολιτική και επικοινωνιακή στρατηγική, μοιάζει να έχει πλήρως διαμορφωθεί.

Ο επικεφαλής της ελληνικής Κεντροδεξιάς, στο πρότυπο και άλλων ηγετών πριν από αυτόν, μοιάζει να επιλέγει τον οργανωτικό δυϊσμό, κάτι που προφανώς του δίνει τη δυνατότητα να διατηρεί τις ισορροπίες και, παράλληλα, να εκμεταλλεύεται στο έπακρο την παραγωγικότητα των συνεργατών του.

Για τους γνώστες της «γαλάζιας» ηγετικής πυραμίδας, η υπό τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη οργανωτική δομή μοιάζει να έχει, πέραν των αντιπροέδρων Κ.Χατζηδάκη και Αδ. Γεωργιάδη, δύο βασικούς πόλους:

– Από τη μία, ο σύμβουλος στρατηγικής του προέδρου Τάκης Θεοδωρικάκος, ενισχυμένος και θεσμικά μετά τον τελευταίο ανασχηματισμό και ο βασικός εισηγητής της γραμμής του κόμματος.

– Από την άλλη, ο διευθυντής του Γραφείου Προέδρου, επί μακρόν συνοδοιπόρος και κουμπάρος του κ. Μητσοτάκη, πρ. βουλευτής Αχαΐας Μιχάλης Μπεκίρης.

Ο πρώτος έχει, κυρίως, στρατηγικό – επικοινωνιακό ρόλο και ο δεύτερος επικεντρώνεται στον, πολύ πιο οικείο συγκριτικά με τον κ. Θεοδωρικάκο, κομματικό μηχανισμό.

Παράλληλα με τους δύο άνδρες καίρια είναι και η παρουσία του δικηγόρου κ. Γρηγόρη Δημητριάδη. Ο ανιψιός του προέδρου της Ν.Δ. λειτουργεί, επί της ουσίας, ως τα «μάτια» και τα «αυτιά» του Κυρ. Μητσοτάκη, ενδεχομένως ο πρώτος και ο τελευταίος μέσα στο 24ωρο που συνομιλεί μαζί του και εκ των βασικών που αναλαμβάνει τις «ειδικές αποστολές».

Δεδομένης της αυτόνομης λειτουργίας Γρηγοριάδη, οι κύκλοι εργασίας μοιάζουν να διαμορφώνονται ως εξής:

Στο υπό τον Τ. Θεοδωρικάκο επικοινωνιακό, στρατηγικό κομμάτι, εντάσσονται ο διευθυντής του Γρ. Τύπου και επί μακρόν συνεργάτης του κ. Μητσοτάκη, Μ. Λαζαρίδης, ο εκπρόσωπος του κόμματος Β. Κικίλιας, οι αναπληρωτές του Κ. Κυρανάκης (αρμόδιος και για τα social media) και Σοφία Ζαχαράκη, η αναπληρώτρια διευθύντρια του Γρ. Τύπου Κύρα Κάπη, ο επικοινωνιολόγος Ευτύχης Βαρδουλάκης, ο υπεύθυνος για τα διεθνή ΜΜΕ και συχνά συνταξιδιώτης του Κυρ. Μητσοτάκη στο εξωτερικό, Ν. Μπακόλας.

Στο υπό τον Μιχάλη Μπεκίρη κομματικό, οργανωτικό κομμάτι, συμμετέχει, προφανώς, ο γραμματέας του κόμματος Λευτ. Αυγενάκης, ο πάντοτε χαμηλών επικοινωνιακών τόνων Θαν. Νέζης, ο πρώην διευθυντής του Γρ. Προέδρου της Επιτροπής Ανταγωνισμού και στενός συνεργάτης του κ. Μητσοτάκη επί έτη, Γιώργος Μυλωνάκης, ο διευθυντής του κόμματος Νικ. Παπαθανάσης.

Το λειτουργικό αυτό «οργανόγραμμα», προφανώς, δεν είναι στατικό. Αντιθέτως, είναι εξαιρετικά δυναμικό, καθώς σειρά στελεχών διατηρούν, επίσης, ισχυρή απευθείας επαφή με τον ίδιο τον πρόεδρο του κόμματος, όπως οι Μακάριος Λαζαρίδης, Κύρα Κάπη, Κ. Κυρανάκης και Ευτ. Βαρδουλάκης ή οι Λευτ. Αυγενάκης, Θαν. Νέζης, Ν. Παπαθανάσης και Γ. Μυλωνάκης.

Ο «καφές»

Η ισορροπία μεταξύ αυτών των δύο ομάδων αποτυπώνεται και στον «πρωινό» καφέ του κόμματος, που συγκαλείται κάθε πρωί στην Πειραιώς. Τον ρόλο υπευθύνου για τη σύγκληση του άτυπου αυτού οργάνου αλλά και για την πρόσκληση σε αυτό όποιων, κατά περίπτωση, κρίνεται ότι πρέπει να παραβρεθούν έχει ο Γ. Μυλωνάκης.

Την αρχική εισήγηση πραγματοποιεί ο Μ. Λαζαρίδης, ενώ η συνήθης σύνθεση είναι ολιγομελής. Πλην Μυλωνάκη και Λαζαρίδη μετέχουν οι κ. Τ. Θεοδωρικάκος, Β. Μπεκίρης, Β. Κικίλιας, Λευτ. Αυγενάκης, Ευτ. Βαρδουλάκης και Γρ. Δημητριάδης. Τακτικά «καφέ» στο κόμμα πίνουν και οι δύο αντιπρόεδροι ενώ, όπως ειπώθηκε, ανάλογα με τις ανάγκες της συγκυρίας απευθύνεται πρόσκληση και σε άλλα στελέχη.

Το δίκτυο

Ωστόσο, ο ρόλος των «φρουρών» του προέδρου στη Ν.Δ. δεν περιορίζεται μόνον στον σχεδιασμό της στρατηγικής ή στη διαχείριση θεμάτων που αναδεικνύει η επικαιρότητα. Καθένας εξ αυτών συνεισφέρει στην προσπάθεια και τις πληροφορίες που συλλέγει από επαφές του, μεγεθύνοντας ατύπως ένα ευρύ δίκτυο συνομιλητών που ήδη διαθέτει ο Κυρ. Μητσοτάκης.

Ο πρόεδρος της Ν.Δ, άλλωστε, δεν διστάζει να σηκώσει το τηλέφωνο προκειμένου να συνομιλήσει με πολιτικά στελέχη, δημοσιογράφους και παράγοντες της αγοράς, εντός και εκτός Ελλάδας, προκειμένου να διαμορφώσει στέρεα εικόνα για την τρέχουσα επικαιρότητα και, κυρίως, για όσα έπονται.

Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Πηγή: lykavitos.gr - politiki

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: