Αυτή η νέα διαφημιστική καμπάνια του αγαπημένου μας brand κοιτάζει και δείχνει το μέλλον

Για τη νέα διαφημιστική της καμπάνια F/W 2020, η ιταλική μάρκα United Colors of Benetton, επιλέγει νέα σύμβολα και οπτικούς κώδικες για να ερμηνεύσει έναν κόσμο που δεν θα είναι ποτέ ξανά ο ίδιος .

Ένα ζευγάρι τεράστιων χρωματιστών γυαλιών, όπως αυτά που χρησιμοποιούνταν για να παρακολουθούμε ταινίες 3D. Αυτό είναι το μαγικό στοιχείο που επαναλαμβάνεται στα γραφικά της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της United Colors of Benetton, ένα σύμβολο χαράς και ανοιχτής αγκαλιάς, αλλά ταυτόχρονα και ένα όραμα για τον νέο κόσμο που ανοίγεται πλέον μπροστά μας.
Αυτή η νέα διαφημιστική καμπάνια του αγαπημένου μας brand κοιτάζει και δείχνει το μέλλον
Οι εικόνες αφηγούνται την ιστορία της νέας συλλογής Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2020 που σχεδιάστηκε από τον Jean-Charles de Castelbajac. Μια πανδαισία χρωμάτων, στην πιο κλασική συνταγή και παράδοση της Benetton, όπου τα βασικά ενδύματα της μάρκας συνδυάζονται με τζιν, καρό και μοτίβα εμπνευσμένα από τα Looney Tunes, τα γκράφιτι του Keith Haring και τα πρωτότυπα γραφικά της Benetton.

Αυτή η νέα διαφημιστική καμπάνια του αγαπημένου μας brand κοιτάζει και δείχνει το μέλλον
Ένα φρέσκο, πολυεθνικό, αισιόδοξο καστ παίζει με πολύχρωμα αρκουδάκια, ένα σύμβολο που σηματοδοτεί την αλλαγή σκυτάλης και τοποθετεί τα κλειδιά του μέλλοντος στα χέρια της Generation Z, στα όνειρα, τις συνήθειες και τις πεποιθήσεις τους.
Αυτή η νέα διαφημιστική καμπάνια του αγαπημένου μας brand κοιτάζει και δείχνει το μέλλον
Ο φωτογράφος Matteo Montanari, ο οποίος μετράει μια δεκαετία εμπειρίας με τις κορυφαίες εταιρίες μόδας στον κόσμο, επιφορτίστηκε με το δύσκολο καθήκον να αποτυπώσει με σύγχρονο τρόπο την παράδοση των ιδιαίτερων κωδικών επικοινωνίας της United Colors of Benetton, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά μέσα.
Αυτή η νέα διαφημιστική καμπάνια του αγαπημένου μας brand κοιτάζει και δείχνει το μέλλον
Μετά την παγκόσμια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, η νέα διαφημιστική καμπάνια σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στην επικοινωνία του Ομίλου Benetton, παρουσιάζοντας νέες ιδέες και ευαισθητοποιώντας για μια νέα πραγματικότητα: αφού τίποτα δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο, πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον.
 Φεστιβάλ Βενετίας 2020: Tα red carpet looks που ξεχωρίσαμε από το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: