Αυξήθηκαν οι ταξινομήσεις επιβατικών στην Ευρώπη!

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία έμεινε σταθερή το Νοέμβριο του 2017, με τις νέες ταξινομήσεις να φτάνουν τις 1.250.281, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5.2% σε σύγκριση με το Νοέμβριο του 2016. Γαλλία, Ισπανία και Γερμανία, μαζί με μεσαίου μεγέθους αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ολλανδίας και της Αυστρίας, σημείωσαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε όγκο πωλήσεων για το μήνα, ισοσκελίζοντας την πτώση στην αγορά της Μεγ. Βρετανίας, όπου οι ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 11.2%. Παρά το ταραχώδες 2017 για τον κλάδο στο σύνολό του, η οποία αντιμετώπισε απειλές από την κρίση στο ντίζελ, τους νέους στόχους εκπομπών καυσαερίων και το Brexit, τα αποτελέσματα για τους πρώτους έντεκα μήνες του έτους δείχνουν συνολική αύξηση των ταξινομήσεων κατά 3,8%, με 14,43 εκατομμύρια μονάδες καταχωρημένες αυτό το διάστημα.

Η αύξηση οφείλεται στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για SUV και οι ταξινομήσεις στον τομέα αυτό αυξήθηκαν κατά 21,6% αγγίζοντας τις 400.000 μονάδες. Τα SUV αποτελούν πλέον το 31,9% της αγοράς, μια αύξηση 4,3 ποσοστιαίων μονάδων από το μερίδιο αγοράς της τάξης του 27,6% την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ο τομέας των SUV ενισχύθηκε από την αυξημένη ζήτηση για μικρά (B-SUV), συμπαγή (C-SUV) και μεσαίου μεγέθους SUV (D-SUV), τα οποία αυξήθηκαν κατά 25,5%, 16,6% και 41% αντίστοιχα. Η Λετονία και η Εσθονία διατήρησαν τη θέση τους ως ευρωπαϊκές αγορές όπου τα SUV είναι πιο δημοφιλή, με μερίδια αγοράς 44,1% και 39,5% αντίστοιχα. Σημαντικές αυξήσεις του μεριδίου αγοράς για τα SUV στη Δανία, την Πολωνία και τη Νορβηγία συνέβαλαν στην αύξηση του όγκου πωλήσεων του τομέα για το Νοέμβριο. Παρά τη δεσπόζουσα θέση της στον κλάδο, με ποσοστό 19,8% της αγοράς στα SUV, η Renault-Nissan δεν μπόρεσε να επωφεληθεί από αυτή την αυξημένη ζήτηση, με τις ταξινομήσεις των SUV της να αυξάνονται μόνο κατά 2,4% για το Νοέμβριο. Αντίθετα, λόγω των ισχυρών επιδόσεων των νέων της Peugeot, των Opel / Vauxhall και των SUV της Citroen, η PSA είδε τις ταξινομήσεις των SUV της να αυξάνονται κατά 70,2% το Νοέμβριο — κάτι που σημαίνει ότι υπερίσχυσε του VW Group στον τομέα.

«Παρά την αναστάτωση που αντιμετωπίζει με τους νέους στόχους εκπομπών καυσαερίων, το Brexit και την κρίση στο ντίζελ, η αυξανόμενη ζήτηση για SUV επέτρεψε στην αυτοκινητοβιομηχανία να συνεχίσει να αναπτύσσεται στην Ευρώπη. Όσον αφορά στο μέλλον, είναι σαφές ότι οι κατασκευαστές θα δουν όλο και περισσότερο τον τομέα των SUV ως μέσο ανάπτυξης σε μια σκληρή αγορά και ως εκ τούτου τα SUV θα κερδίσουν μερίδιο αγοράς μακριά από τους πιο παραδοσιακούς τομείς. Ήδη έχουμε δει τα αποτελέσματα αυτού του γεγονότος στα MPV, τα οποία κατέγραψαν μερίδιο αγοράς μόλις 7% τον Νοέμβριο του 2017, χάρη στην πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 11,3% σε 87.400 μονάδες. Αυτό οφείλεται στη διακοπή παραγωγής οχημάτων όπως το Citroen C3 Picasso, το Opel  Meriva και το Nissan Note, τα οποία δεν μπορούσαν να ανταγωνιστούν με τα αντίστοιχα B-SUV» σχολίασε ο Felipe Munoz, Global Automotive Analyst στη JATO Dynamics.

Ο όμιλος VW διατήρησε το προβάδισμά του με μερίδιο αγοράς 24,5%, μειωμένο κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι. Η PSA κατέλαβε τη δεύτερη θέση μετά την τρίτη υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων για το μήνα. Η FCA σημείωσε πτώση, λόγω της μείωσης των ταξινομήσεων στην εγχώρια αγορά της Ιταλίας. Το VW Golf έμεινε άνετα στην πρώτη του θέση. Το SUV Peugeot 3008 κέρδισε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για το μήνα, ακολουθούμενο από άλλα τρία SUV: το Opel Crossland X, το Peugeot 5008 και το Skoda Kodiaq.

.

Αυξήθηκαν οι ταξινομήσεις επιβατικών στην Ευρώπη!

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: