Αντίθετη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών στο μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ

Εργαζόμενους δυο ταχυτήτων, με απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων, συρρίκνωση του δικτύου και υποβάθμιση της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης σε ακριτικές περιοχές επιφέρει το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΣΤ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών), Ηλία Μπακέλλα.

Οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ παραχώρησαν σήμερα διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο πλάνο μετασχηματισμού του Οργανισμού, το οποίο ανακοινώθηκε από τα υπουργεία Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΣΤ, και όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση για τα ΕΛΤΑ έχει αρκετά «γκρίζα» σημεία, καθώς οδηγεί σε κινητικότητα εργαζομένων, χωρίς όρους και προϋποθέσεις και δημιουργεί διαχωρισμό εργαζομένων δύο ταχυτήτων, καταστρατηγώντας την ΣΣΕ.

Έκανε λόγο «για διάλυση των εργασιακών σχέσεων, για «εθελουσίες» απολύσεις 2.000 εργαζομένων μέσα στο 2021, από τους 5.200 που είναι σήμερα, για διαχωρισμό σε νέους και παλιούς εργαζόμενους, για κλείσιμο καταστημάτων -από τα 670 συνολικά καταστήματα θα μείνουν 200, τα υπόλοιπα θα πάνε σε πρακτόρευση και φρανσάιζ- αλλά και για υποβάθμιση της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης, μέσω των αλλαγών στην Καθολική Υπηρεσία».

«Αυτά μας βρίσκουν αντίθετους και δεν θα περάσουν. Εμείς οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Ταχυδρομεία θα αγωνιστούμε, όπως διαχρονικά έχουμε κάνει μέχρι τώρα, για την περιφρούρηση του κοινωνικού αγαθού της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης, για να κρατήσουμε το ταχυδρομείο όρθιο, προσιτό και ανοιχτό για όλους τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, θα παλέψουμε για την προστασία των δικαιωμάτων των εργαζομένων και για τη δίκαιη μεταχείριση παλιών και νέων εργαζομένων», τόνισε ο πρόεδρος της ΠΟΣΤ.

Ανέφερε, ωστόσο, πως υπάρχουν και θετικά σημεία στην τροπολογία, όπως η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και η πλήρης αποζημίωση των ΕΛΤΑ για την Καθολική Υπηρεσία για τα έτη 2013 – 2020, ωστόσο όμως το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ είναι ασαφές και δεν συνοδεύεται από ένα λεπτομερές business plan. «Είμαστε θετικοί σε συνεργασίες σε επίπεδο δικτύου με διεθνείς ταχυδρομικούς παρόχους, ώστε να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τέλος, επανέλαβε την αντίθεση των εργαζομένων στο ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού, δηλώνοντας ότι αυτοί είναι έτοιμοι να προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

ellada

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: