2017 HONDA CRF450RX : “enduro μοτοσυκλέτα αγωνιστικών προδιαγραφών’’

 

Η Honda απέκτησε ένα νέο αγωνιστικό εργαλείο enduro στην off-road γκάμα της – τη  CRF450RX. Αυτή βασίζεται στον κινητήρα και το πλαίσιο της 17YM CRF450R – του πρώτου ολοκαίνουργιου μοντέλου motocross 450cc της Honda εδώ και οκτώ χρόνια. Η νέα μοτοσυκλέτα CRF450RX, βασίζεται στη νέα 17YM CRF450R και περιλαμβάνει ανάρτηση προδιαγραφών enduro, PGM-FI και χαρτογράφηση EMSB και επιπλέον μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, πίσω τροχό 18 ιντσών, πλαϊνό σταντ και μίζα στο βασικό εξοπλισμό.

Αυτό την καθιστά την τέλεια πλατφόρμα για μία έκδοση enduro, προσφέροντας στη CRF450RX αφενός τo αυθεντικό moto-cross DNA για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε ειδική διαδρομή enduro, αφετέρου την αυτοπεποίθηση να κινηθεί με τέρμα γκάζι, και να διαχειριστεί με ευκολία λόφους, στενά περάσματα και κάθε παγίδα οποιασδήποτε  διαδρομής. «Φοράει»  αλουμινένιο πλαίσιο έβδομης γενιάς, με δοκούς μεταβλητής διατομής.

Το μοντέλο 17YM CRF450R βασίζεται στην τεχνογνωσία των ομάδων AMA και European MX και η αναλογία ισχύος / βάρους του είναι 8% καλύτερη από της προηγούμενης έκδοσης. Η CRF450RX είναι σχεδόν ίδια σε όλους τους τομείς με μερικές σημαντικές αλλαγές που εστιάζουν απόλυτα στη φιλοσοφία enduro.

Και οι δύο αναρτήσεις — εμπρός & πίσω — έχουν πιο ομαλή λειτουργία με πιο μαλακή απόσβεση συμπίεσης και ελατήριο πίσω. Χρησιμοποιεί πίσω τροχό 18 ιντσών προδιαγραφών enduro ενώ η προσθήκη του πλαϊνού σταντ και ενός ρεζερβουάρ 8,5 L αυξάνουν την πρακτικότητα και την αυτονομία.

Η χαρτογράφηση PGM-FI της νέας CRF450RX παράγει πιο ομαλή καμπύλη ισχύος και ροπής από τη CRF450R για βελτιωμένη αίσθηση πρόσφυσης σε δύσκολες συνθήκες. Όπως στο μοντέλο CRF450R, το EMSB (Engine Mode Select Button) προσφέρει στον αναβάτη 3 διαφορετικές επιλογές: Το Mode 1 είναι η βασική ρύθμιση για ομαλές επιδόσεις κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες, το Mode 2 προσφέρει ευκολότερη διαχείριση του γκαζιού, και το Mode 3 αποδίδει την ισχύ πιο δυναμικά και άμεσα. Η (ηλεκτρική) μίζα  περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.

Η enduro CRF450RX μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα 449cc με τη νέα CRF450R, που για το 2017 παρέχει βελτιωμένη μέγιστη ισχύ κατά 11%. Παράλληλα προσφέρει προοδευτική, ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε όλες τις στροφές. Ο λόγος συμπίεσης είναι ρυθμισμένος στο 13.5:1 με διάμετρο και διαδρομή 96mm x 62.1mm.

Μία τετραβάλβιδη κυλινδροκεφαλή διάταξης Unicam με νέο κοκκοράκι στις βαλβίδες εισαγωγής, προσφέρει ανύψωση 10mm. Η ανύψωση των βαλβίδων εξαγωγής είναι 8,8mm. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 38mm και οι έδρες με επεξεργασία 2 επιπέδων προσφέρουν ομαλή ροή αερίων. Το ρεύμα αέρα εισαγωγής είναι εντελώς ευθύ.

Ο συμπαγής συμπλέκτης έχει 7 δίσκους τριβής . Τα χειριστήρια και οι ενδείξεις του αναβάτη είναι εργονομικά τοποθετημένα στο αριστερό γκριπ. Προειδοποίηση PGM-FI, μπουτόν κατάστασης EMSB, ένδειξη LED και κουμπί stop/start κινητήρα για τη στάνταρ μίζα, που κάνει πολύ ευκολότερη την εκκίνηση ειδικά σε διαδρομές με πέτρες και ανώμαλο έδαφος.

Ο κινητήρας είναι  πλήρως αγωνιστικός  και χρειάζεται τακτική συντήρηση. Τα διαστήματα σέρβις είναι ξεκάθαρα, με αλλαγές λαδιού/φίλτρου και ελέγχους διακένων βαλβίδων κάθε 15 ώρες. Δεν χρειάζεται πλήρης αποσυναρμολόγηση και ανακατασκευή του κινητήρα μετά έναν ορισμένο αριθμό ωρών χρήσης.

Τα αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Το  πίσω αμορτισέρ είναι της Showa .

 

 

2017 HONDA CRF450RX : “enduro μοτοσυκλέτα αγωνιστικών προδιαγραφών’’

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: